کارت پرداز

شرکت کارت پرداز

کارت پرداز

شرکت کارت پرداز

<<< کارت پی وی سی بی رنگ >>>



 <<< کارت پی وی سی بی رنگ >>>


کارت پی وی سی بی رنگ نوعی کارت pvc به شمار می رود که از پلاستیک تولید شده است. از مزایای چاپ بر روی کارت های پی وی سی PVC پلاستیکی، می توان به قابلیت استفاده از شفافیت در طراحی اشاره نمود که امکان چاپ بر روی کارت شفاف یا مات را به کاربر می دهد. کارت پی وی سی بی رنگ به صورت تک رنگ وجود دارد و ابعاد آن برابر 85 *54 میلی متر می باشد. کارت های پی وی سی بی رنگ دارای ضخامت های مختلفی می باشند و متناسب با نیاز کاربر مورد استفاده قرار می گیرند.  این نوع کارت ها به صورت برش خورده و آماده در بسته بندی های مختلف در بازار یافت می شوند.


ویژگی های کارت پی وی سی بی رنگ


این دسته از کارت ها معمولا در بسته های 200 عددی بسته بندی شده و ارائه می گردند. چاپ بر روی کارت پی وی سی بی رنگ توسط پرینترهای مخصوص کارت پی وی سی انجام می گیرد. کارت PVC بی رنگ نوار مغناطیسی و یا تراشه و مدار الکترونیکی داخلی ندارند و از آن ها جهت چاپ کارت هایی مانند کارت ‌های پرسنلی ID و یا کارت‌ های اشتراک و مصارف تبلیغی استفاده می شود.

 

کاربرد های کارت پی وی سی بی رنگ


از این نوع کارت ها برای تولید انواع کارت های پی وی سی از جمله کارت های هدیه ، کارت کنترل دسترسی ، کارت پرسنلی، کارت ویزیت، کارت شناسایی، کارت گارانتی، کارت حضور غیاب، کارت اعتباری مشتریان، کارت تخفیف و ... استفاده می شود.



ضخامت های کارت پی وی سی بی رنگ


کارت های pvc بی رنگ در ضخامت های 300 میکرون، 500 میکرون و 760 میکرون وجود دارند که متناسب با نوع کارت چاپی می توان از هریک از آن ها استفاده نمود.