کارت پرداز

شرکت کارت پرداز

کارت پرداز

شرکت کارت پرداز

چرا باید از کارت شناسایی استفاده کنیم؟


<<< چرا باید از کارت شناسایی استفاده کنیم؟ >>>


کارت شناسایی چیست؟


کارت شناسایی یک وسیله برای شناسایی هویت است. اما با توجه به آنچه که شما نیاز دارید یک کارت شناسایی کوچک می تواند یک معامله ی بزرگ باشد. کارت شناسایی می تواند به صورتی زندگی شما را با به وجود آوردن برخی از جنبه های دنیای امروز ارتقا بخشند و عواملی مانند دسترسی و امنیت را برایتان راحت نمایند. کارت های شناسایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند ممکن است چند منظوره باشند. یعنی علاوه بر ارائه ی کنترل ورود با یک حضور و غیاب بصری قادر است امکاناتی جهت نگهداری اطلاعات شخصی به وسیله ی یک پردازنده که بر روی آن تعبیه شده است را به کاربر بدهد. همچنین یک کارت شناسایی که توسط یک دستگاه چاپ مخصوص تولید شده است می تواند تصویر بهتری از شرکت، سازمان و کارکنان شما ارائه نمایند.



استفاده از کارت شناسایی


کارت های شناسایی که برای کنترل ورود و خروج استفاده می شوند، به صورت کارت ‎های شناسایی عکسدار یا یک کارت الکترونیکی شخصی وجود دارند. کارت های شناسایی پی وی سی در انواع گوناگونی وجود دارند از کارت های با نوار مغناطیسی گرفته تا کارت های دارای تراشه‎ و کارت های بیومتریک که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.



کاربرد کارت شناسایی


کارت شناسایی در بیشتر ادارات، موسسات، سازمان ها و مراکز آموزشی کاربرد دارد. از این کارت ها جهت مواردی نظیر کنترل حضور و غیاب و رفت و آمد و ایجاد محدودیت برای ورود به بخش های گوناگون و همچنین استفاده از خدمات مجتمع های آموزشی، فرهنگی ،ورزشی و تفریحی طرف قرارداد با سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود.



چه اطلاعاتی باید روی کارت شناسایی ذخیره شود؟ 


  • نام کارمند
  • امضای کارمند
  • عکس کارمند
  • نام سازمان
  • آدرس سازمان
  • شماره تلفن سازمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.